LynnBlakeGolf Forums - View Single Post - TGM get-together Thread: TGM get-together View Single Post #3 02-04-2009, 04:43 PM Kumabjorn Member Join Date: Jan 2007 Location: Outside Lund in Sweden Posts: 67 Vi försökte förra året att arrangera ngt med de två TGM utbildade pros som jag känner till i Sverige. Eftersom en av dem bytte arbetsgivare blev det inte möjligt att genomföra arrangemanget. I Skåne vet jag två andra som är intresserade av TGM, en av dem är lika nördig som jag. Jag kan tänka mig att försöka arrangera något i Skåne, men det kräver i så fall någon form av anmälan som är bindande och obligatorisk. Det värsta jag vet är att lägga ner en massa tid på förberedelser och sedan kommer folk med alla möjliga och omöjliga svepskäl till varför de måste hoppa av i sista stund. Dessutom tycker jag att ifall vi skall arrangera något liknande så bör vi ha med någon AI för att det skall ge något. Kumabjorn View Public Profile Send a private message to Kumabjorn Find all posts by Kumabjorn