LynnBlakeGolf Forums - View Single Post - Min första TGM lektion Thread: Min första TGM lektion View Single Post #2 01-14-2006, 08:56 AM Andretti Junior Member Join Date: Oct 2005 Posts: 23 Ett riktigt trevligt ställe! Hej alla! Jag registrerade mig på forumet för ett tag sen och har tillbringat mycket tid med att läsa (inte minst den gula boken =) och titta på alla videos som Lynn lägger ut. Jag har också sett Tomasellos videos som jag gillar skarpt. Snart har jag väl så pass mycket koll att jag kan börja delta i forumet på allvar- det skall bli kul! Om jag skulle vilja ta en lektion med dig, Henning- vart måste jag åka då? JAg bor i Schweiz för tillfället, men jag menar i Sverige. Dit åker jag ju då och då... Förutom detta skulle det vara kul om det verkligen kom igång en diskussion på t ex svenska om grundläggande TGM-koncept. Jag kände att posten om de flygande kilarna gav mig en del, även om jag är helt flytande på engelska. MVH A Andretti View Public Profile Send a private message to Andretti Find all posts by Andretti